مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1398/02/14 - 08:57
  • - تعداد بازدید: 36
  • - تعداد بازدید کنندگان: 33
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاري مراسم افتتاحيه مرکز مشاوره بيماريهاي رفتاري خورشيد در شمال غرب

مراسم افتتاحيه مرکز مشاوره بيماريهاي رفتاري در روز شنبه چهاردهم ارديبهشت برگزار شد.

295617.mp3 برگزاري مراسم افتتاحيه مرکز مشاوره بيماريهاي رفتاري خورشيد در شمال غرب
مراسم افتتاحيه مرکز مشاوره بيماريهاي رفتاري در روز شنبه چهاردهم ارديبهشت برگزار شد.
مراسم افتتاحيه مرکز مشاوره بيماريهاي رفتاري با حضور دکتر گويا  مدير اداره  بيماريهاي واگير وزارت بهداشت،  دکتر عبادي فرد آذر معاون بهداشت دانشگاه علوم  پزشکي ايران، دکتر طاهري ازکارشناسان اداره  ايدز وزارت بهداشت،دکتر احمدنيا و دکتر رحيمي به ترتيب  رئيس و معاون مرکز بهداشت شمال غرب،مهندس عرب مدير روابط عمومي و مسئول اداري معاونت بهداشت ،دکتر گل محمدي مدير گروه پيشگيري و مبارزه با بيماريهاي معاونت بهداشت،دکتر واشاني مدير گروه سلامت رواني ،اجتماعي و اعتياد معاونت بهداشت و کارشناسان بيماريهاي واگير معاونت بهداشت و مرکز بهداشت شمال غرب  و نمايندگان شهرداري هاي مناطق 2 و 5 شهرداري در روز شنبه چهاردهم ارديبهشت برگزار شد.
در اين مراسم دکتر گويا از زحمات و پيگيريهاي دکتر عبادي فرد آذر و مرکز بهداشت شمال غرب جهت افتتاح اولين مرکز مشاوره بيماريهاي رفتاري در شمال غرب تهران تقدير و تشکر نمودند و در ادامه در خصوص اهميت ارائه خدمات اين مرکز و لزوم شناسايي به  عموم مردم تاکيد کردند.در ادامه دکتر عبادي فرد آذر و هيئت همراه از نزديک روند ارائه خدمات و فرآيندهاي مربوطه را مورد بررسي و ارزيابي قرار داده و اظهار اميدواري نمودند که با افتتاح اين مرکز بتوانيم خدمات درخشاني در راستاي پيشگيري و کنترل بيماريهاي رفتاري ارائه دهيم. در پايان نيز دکتر گل محمدي و دکتر احمدنيا و خانم غلامي در خصوص جمعيت تحت پوشش،خدمات قابل ارائه در اين مرکز و ... توضيحات مبسوطي را ارائه نمودند.
گفتني است  اين مرکز با جمعيت تحت پوشش نزديک به 2000000نفر اولين مرکز مشاوره بيماريهاي رفتاري وابسته به دانشگاه علوم ايران در محدوده شمال غرب تهران مي باشد  که با خدمات مربوط به گروههاي در معرض آسيب در تمامي ساعات اداري در طول هفته آماده خدمت رساني به کليه همشهريان محترم مي باشد
  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295617
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings