مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1403/01/21 - 10:58
  • - تعداد بازدید: 219
  • - تعداد بازدید کنندگان: 174
  • زمان مطالعه: 9 دقیقه
شمال غرب 2

شرایط عمومی مناقصه واگذاری پایگاه سلامت غیر ضمیمه (صادقیه شمالی1) مرکز بهداشت شمالغرب 2 اعلام شد

330824.mp3 شرایط عمومی مناقصه واگذاری پایگاه سلامت غیر ضمیمه (صادقیه شمالی1) مرکز بهداشت شمالغرب 2 اعلام شد

« شرایط عمومی شرکت در مناقصه عمومی یک مرحله‌ای »

واگذاری پایگاههای سلامت غیر ضمیمه
مرکز بهداشت شمالغرب 2

دانشگاه علوم پزشکی ایران در نظر دارد واگذاری پایگاه سلامت غیر ضمیمه (صادقیه شمالی1) مرکز بهداشت شمالغرب 2 را با شرایط زیر به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذار نماید. 

اشخاص حقیقی مجاز به شرکت در مناقصه:

  1. تمام دارندگان مدرک پزشک ، ماما، کارشناس بهداشت عمومی، روانشناس بالینی، کارشناس تغذیه، کارشناس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی

اشخاص حقوقی مجاز به شرکت در مناقصه:

موسسات، تعاونی ها یا شرکتهایی که موضوع فعالیت آنها ، ارائه خدمات بهداشتی درمانی ذکر شده باشند.

جدول زمان‌بندی برگزاری مناقصه :

شروع توزیع اسناد

پایان مهلت توزیع اسناد

جلسه توجیهی

پایان مهلت ارائه پیشنهادات

بازگشایی پاکات

ساعت 9 صبح

دوشنبه 28/12/1402

ساعت 30:15

چهار شنبه  08/01/1402

ساعت 10:00

شنبه  18/01/1403

ساعت 15:30

یکشنبه  26/01/1403

ساعت 10 صبح

سه شنبه  28/01/1403

تذکر مهم :کلیه پیشنهاد دهندگان می‌توانند در جلسه توجیهی (سایت ویزیت)  شرکت نموده و در صورت عدم حضور در جلسات مربوطه حق هر گونه اعتراض از خود را سلب می نمایند .

  1. bsp;    مکان برگزاری جلسه توجیهی: دانشگاه علوم پزشکی ایران - ساختمان ستاد مرکزی - طبقه همکف - جنب رستوران دانشگاه
    سالن VIP  مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی   

   محتویات پاکت الف:

  • شرکت کننده مکلف است مبلغ 000/000/890 ریال رابهعنوان سپرده شرکت در مناقصه صرفاً به صورت فیش واریزی به حساب شماره 4582496844 نزد بانک ملت شعبه هجرت به نام دانشگاه علوم پزشکی ایران تهیه نموده و اصل آنرا در پاکت الف ارائه نماید. (ارائه سپرده به صور دیگر از قبیل هرگونه ضمانتنامه، چک (چک بانکی، چک پول، چک شخصی و ...)
    وجه نقد و غیره مورد قبول نمی‌باشد).
  •   تذکرمهم 1: مناقصه گران می بایست اصل تضمین شرکت در مناقصه را پس از اسکن و بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت در پاکت الف قرارداده و به صورت دربسته در مهلت مقرر به آدرس : بزرگراه همت ، خروجی برج میلاد ، میدان آرش ، دانشگاه علوم پزشکی ایران ، خیابان شهید سردار قاسم سلیمانی ، معاونت دانشجویی، جنب کانون های فرهنگی معاونت دانشجویی(بانک رفاه سابق) مراجعه و تحویل داده و رسید دریافت نمایند. پاکتهایی که از طریق پست                         ( پیشتاز ، سفارشی ) ارسال گردند ، به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نگرفته و صرفاً می بایست توسط نماینده شرکت و با ارائه معرفی نامه و دریافت رسید به حراست تحویل داده شوند.
  • تذکرمهم 2: متذکر می شود درج عنوان کامل « دانشگاه علوم پزشکی ایران» در ضمانت نامه بانکی ارائه شده یا فیش واریزی ، الزامی می باشد . لازم به ذکر است در صورتیکه عنوان ذکر شده بصورت ناقص قید گردد، پاکات ب و ج شرکت مربوطه بررسی نخواهد شد.
  • تذکرمهم 3 : یادآوری می‌نماید جهت استرداد سپرده شرکت در مناقصه، کلیه شرکت‌کنندگان ملزم به تکمیل فرم عودت سپرده شرکت در مناقصه و ارائه آن در پاکت «الف» می‌باشند. بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل فرم فوق بر عهده شرکت کننده خواهد بود.
  • تذکرمهم 4 : سپرده برنده اول و دوم مناقصه تا انعقاد قرارداد نزد کارفرما باقی می‌ماند و سپرده سایر شرکت‌کنندگان پس از تعیین  برنده وفق شرایط جاری مسترد خواهد شد.

محتویات پاکت( ب):

مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی:

- تصویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر پشت و رو کارت ملی متقاضی و تصویر مدارک تحصیلی مرتبط

- ارائه تاییدیه فنی از معاونت بهداشتی

- تصویر پشت و رو مدرک مربوط به تایید صلاحیت ایمنی از سوی وزارت کار و امور اجتماعی که دارای اعتبار باشد .

- ارائه حداقل 1 مورد گواهی حسن انجام کار مرتبط با موضوع مناقصه (از جمله : مرکز جامع سلامت ، پایگاه سلامت، خرید خدمات بهداشتی) از کارفرمایان قبلی منضم به تصویرقرارداد مربوط به 5 سال اخیر ، لازم به ذکر است افراد حقیقی مجاز ( تمام دارندگان مدرک پزشک ، ماما، کارشناس بهداشت عمومی، روانشناس بالینی، کارشناس تغذیه، کارشناس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)
که برای بار اول متقاضی شرکت در مناقصه می باشند درصورت عدم سابقه کاردر هیچ دانشگاهی با موضوع فوق الذکر، ارائه حسن انجام کار مذکور الزامی نمی باشد.
(به استناد نامه شماره 14049/125-1-1402 مورخ 26/12/1402 معاونت بهداشتی)

  • تمامی صفحات شرایط عمومی ، نمونه قرارداد، شرایط اختصاصی مناقصه به همراه پیوست‌ها و جداول باید با امضای الکترونیکی شرکت تایید شده باشد.
  • تبصره: در صورتیکه در جلسه توجیهی تغییراتی در اسناد ذکر گردد، مناقصه گران موظف هستند صورتجلسه توجیهی مربوطه را امضاء الکترونیکی نموده و بارگذاری نمایند.

مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی:

-  مدارک مربوط به ثبت شرکت شامل اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات در روزنامه رسمی ( ترکیب اعضاء هیئت مدیره و صاحبان امضاء مجاز)، شناسه ملی و آدرس اقامتگاه قانونی .

- ارائه تاییدیه فنی از معاونت بهداشتی

- تصویر پشت و رو مدرک مربوط به تایید صلاحیت ایمنی از سوی وزارت کار و امور اجتماعی که دارای اعتبار باشد .

- ارائه حداقل 1 مورد گواهی حسن انجام کار مرتبط با موضوع مناقصه (از جمله : مرکز جامع سلامت ، پایگاه سلامت ، خرید خدمات بهداشتی) از کارفرمایان قبلی منضم به تصویرقرارداد مربوط به 5 سال اخیر، لازم به ذکر است شرکتهایی که از زمان آگهی تاسیس آن کمتر از یکسال گذشته است یا برای بار اول متقاضی شرکت در مناقصه می باشند در صورت عدم سابقه کار در هیچ دانشگاهی با موضوع فوق الذکر ارائه حسن انجام کار مذکور الزامی نمی باشد. (به استناد نامه شماره 14049/125-1-1402 مورخ 26/12/1402 معاونت بهداشتی)

  • تمامی صفحات شرایط عمومی ، نمونه قرارداد، شرایط اختصاصی مناقصه به همراه پیوست‌ها و جداول باید با امضای الکترونیکی شرکت تایید شده باشد.
  • تبصره: در صورتیکه در جلسه توجیهی تغییراتی در اسناد ذکر گردد، مناقصه گران موظف هستند صورتجلسه توجیهی مربوطه را امضاء الکترونیکی نموده و بارگذاری نمایند.
  • تذکر مهم 1 : اسناد پاکت ب کلیه شرکت کنندگان بایستی صرفاً طبق دستورالعمل تحویل مدارک پاکات (ب) مناقصات / مزایدات دانشگاه علوم پزشکی ایران (پیوست الف) در سامانه بارگذاری گردد.
  • تذکر مهم 2 : مناقصه گران موظف به درج امضای الکترونیک صاحبان امضای مجاز در ذیل اسناد ارائه شده مناقصه گذار و اسناد شرکت بوده و اسنادی که فاقد امضای الکترونیکی باشد مورد پذیرش نخواهد بود.
  • تذکر مهم 3 : مناقصه گر موظف است کلیه اسناد و مدارک مربوط به شرکت خود را طبق دستورالعمل تحویل مدارک پاکات (ب) مناقصات /مزایدات قرارداده و امضاء نماید. صرفاً اسناد پاکت های پیشنهاد (ب)و(ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش باشد و در جلسه بازگشایی پاکت های (ب)و(ج) ، اسناد فیزیکی (کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.
  • تذکر مهم 4 : در صورتیکه عدم صحت مدارک ارائه شده از سوی هر یک از مناقصه گران  در مناقصه، در هر مرحله از مناقصه برای مناقصه گذار محرز گردد، مناقصه گذار حتی در صورت عدم اعلام برنده مجاز به ضبط سپرده شرکت در مناقصه پیشنهاد دهنده متخلف و طرح شکایت علیه شرکت مذکور در مراجع قضائی می باشد.
  • تذکر مهم 5 : شرکتهایی (پیمانکاران) که دارای رای منجر به محکومیت در قراردادهای دانشگاه از سوی کمیسیون ماده 94 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه می باشند؛ مجاز به شرکت در مناقصه نبوده و هر شرکت در صورت ابهام می تواند از دبیرخانه کمیسیون ماده 94 استعلام نماید. (86702345)
  • تبصره: چنانچه اعضاء هیئت مدیره شرکتهایی که دارای محکومیت از کمیسیون ماده (94) هستند به صورت همزمان در سایر شرکتها به عنوان عضو هیئت مدیره باشند؛ موضوع ممنوعیت شرکت در مناقصات/ مزایدات تا زمان تعیین تکلیف قطعی اجرای رای و انجام تکالیف صادره از سوی کمیسیون ماده (94) شامل این شرکتها نیز می باشد.

محتویات پاکت (ج): شامل فرم پیشنهاد قیمت می باشد ؛ که صرفاً باید در فرم پیشنهاد قیمتی که ممهور به مهر امور قراردادها است ، با ذکر مبالغ به حروف و به رقم و همراه با امضای الکترونیکی تکمیل و ارائه شود و پیشنهاد قیمت فاقد امضای الکترونیکی به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.

سایر شرایط :

  1. -    به پیشنهادات مبهم و مشروط، مخدوش و فاقد موارد خواسته شده، فاقد سپرده و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر ارائه گردد هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.
  2. -    هیچ یک از شرکت کنندگان در مناقصه جز در مواردی که در اسناد مناقصه پیش بینی شده باشد نمی توانند بیش از یک پیشنهاد تسلیم کنند.
  3. -    هزینه‌های انتشار آگهی در روزنامه‌ها به عهده برنده مناقصه است و هنگام انعقاد قرارداد از وی مطالبه می‌شود.
  4. -    هر گونه نقص یا کسری در مدارک ارسالی موجب حذف پیشنهاد دهنده از مناقصه / مزایده خواهد شد، لذا در تهیه، تکمیل و ارسال اسناد مناقصه / مزایده و مدارک خواسته شده دقت کافی صورت گیرد.
  5. -    متقاضی با آگاهی کامل از مفاد مندرج در قرارداد، پیوست‌ها و شرایط کارفرما می‌بایست از محل بازدید و اطلاعات لازم را  از مسؤلین ذیربط کسب نماید، بدیهی است در صورت برنده شدن در مناقصه هر گونه عذر عدم اطلاع از نحوه ، میزان و شرایط کار مسموع نخواهد بود. 
  6. -    متقاضی شرکت در مناقصه باید اهلیت معامله داشته باشد و هیچ‌گونه منع قانونی برای انجام معامله نداشته باشد از جمله مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت نباشد.
  7. -    مدت قرارداد یک سال و مبلغ برآورد سالانه مناقصه 228/865/762/17 ریال  می‌باشد.
  8. -    تمامی اوراق قرارداد، شرایط اختصاصی، شرایط عمومی، جداول و پیوست‌ها، جزءلاینفک اوراق مناقصه می باشد.
  9. -    در صورتی که تعداد شرکت‌کنندگان حائز شرایط(حداقل ممکن) یک شرکت‌کننده باشد کمیسیون در بازگشایی پاکت ج شرکت‌کننده مختار بوده و در صورتی که قیمت پیشنهادی مناسب باشد کمیسیون می‌تواند نسبت به انتخاب ایشان به عنوان برنده مناقصه اقدام نماید.
  10. - با توجه به برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت متقاضیان می بایست در سامانه مذکور ثبت نام نموده و نسبت به دریافت اسناد اقدام و مدارک و پیشنهاد خود را نیز در مهلت مقرر درسامانه بارگذاری نمایند. همچنین بدلیل زمان بر بودن فرآیند بازگشایی هر مناقصه، مناقصه گران می بایست نتیجه مراحل بازگشایی پاکات را از طریق سامانه مذکور پیگیری نموده و از حضور در محل برگزاری مناقصه خودداری نمایند.

11-نتیجه کمیسیون توسط واحد مناقصه گزار به برنده کتباً ابلاغ و برنده مناقصه موظف است از تاریخ ابلاغ، ظرف مدت 20 روز به استثناء ایام تعطیل نسبت به سپردن تضمین حسن انجام معامله (ضمانت‌نامه بانکی) اقدام و قرارداد مورد اشاره را امضاء نمایند، در غیر این صورت سپرده شرکت در مناقصه به نفع دانشگاه ضبط و قرارداد با برنده دوم منعقد می‌گردد. در صورت امتناع نفر دوم، تضمین وی نیز ضبط و مناقصه تجدید خواهدشد.

12-کارفرما مجاز است در صورت صلاحدید با توجه به شرایط نقدینگی دانشگاه جهت پرداخت قسمتی از مطالبات پیمانکار، از اوراق صکوک ( اوراق خزانه اسلامی ، اوراق تسویه ، جمعی خرجی ، مرابحه و ... )  استفاده نماید .

13- باستناد ردیف 5 بند ب ماده 65 آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه مدت اعتبار پیشنهادها سه ماه خواهد بود.

14-اطلاعات ثبتی دانشگاه:

کدپستی:1449614535

کداقتصادی:411584476999

شناسه ملی:14004514229

شماره ثبت:2150121070100

محل ثبت: تهران

شماره شبای حساب سپرده:   080120000000004582496844IR

 

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 330824
:
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

Template settings