مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1398/10/14 - 10:20
  • - تعداد بازدید: 28
  • - تعداد بازدید کنندگان: 28
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

اطلاعيه مسابقات ورزشي دهه فجر

295743.mp3 اطلاعيه مسابقات ورزشي دهه فجر
با عنايت به اهميت ورزش در افزايش نشاط کاري، روحيه سازماني و ارتقاي کيفيت زندگي کاري و سلامت کارکنان، معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه در نظر دارد به منظور فراهم نمودن زمينه هاي لازم جهت ترغيب و تشويق کارکنان به امر ورزش، مسابقات ورزشي کارکنان و اعضاي محترم هيأت علمي ويژه گراميداشت دهه مبارک فجر را از تاريخ 28/10/1398لغايت 30/11/1398در بخش آقايان و بانوان برگزار نمايد.
 رشته هاي ورزشي آقايان شامل 10 رشته: فوتسال، واليبال، طناب کشي، تيراندازي، شطرنج، دارت، تنيس روي ميز، فوتبال دستي، شنا، آمادگي جسماني
رشته هاي ورزشي بانوان شامل 8 رشته: واليبال، تيراندازي، طناب کشي، شنا، دارت، تنيس روي ميز، شطرنج، آمادگي جسماني
متقاضيان رسمي ، پيماني ، طرحي ، قراردادي و آواي سلامت مي توانند تا تاريخ 20/10/98 اسامي خود را به همراه مدارک درخواستي به رابط رفاهي مرکز خانم بگلو تحويل نمايند.

مقررات عمومي مسابقات ورزشي 



  1. مسابقات در 10 رشته ورزشي ويژه آقايان(واليبال، فوتسال، طناب کشي، تيراندازي، فوتبال دستي، شنا، دارت، تنيس روي ميز، شطرنج، آمادگي جسماني) و در 8 رشته ورزشي ويژه بانوان(واليبال، طناب کشي، تيراندازي، شنا، دارت، تنيس روي ميز، شطرنج، آمادگي جسماني) برگزار مي گردد.

  2.  کليه کارکنان دانشگاه که به صورت رسمي، پيماني، طرحي ، قراردادي و شرکتي آواي سلامت در خدمت واحدهاي تحت پوشش مي باشند، مي توانند در مسابقات شرکت نمايند.

  3. ليست اسامي شرکت کنندگان و کليه مدارک شامل:



الف) حکم حقوقي با مهر تأييد کارگزيني واحد مربوطه(قرارداد يا حکم نيروهاي شرکتي آواي سلامت تأييد شده به همراه مهر واحد محل خدمت)
ب) تکميل آلبوم شرکت کنندگان ورزشي
ج) در ليست ارائه شده اسامي و سمت شرکت کنندگان نوشته شود.(بازيکن-مربي- سرپرست)
د) ليست شرکت کنندگان در مسابقات تيمي و انفرادي توسط نماينده ورزشي در واحد تنظيم و از طريق نامه اداري به مديريت امور پشتيباني و رفاهي دانشگاه ارائه ميگردد.



  1. هر يک از کارکنان مجاز به شرکت در يک رشته تيمي و يک رشته انفرادي مي باشند(در صورتي که شرکت کنندگان در 2 رشته تيمي شرکت نمايد با محروميت يک ساله از مسابقات بعدي و با حذف مقام کسب شده جريمه خواهند شد.)

  2. ارائه ليست نهايي بابت شرکت در مسابقات، توسط نماينده ورزشي واحد در جلسه قرعه کشي مورخ .....الزامي مي باشد.(عدم حضور نماينده ورزشي بمنزله انصراف واحد در مسابقات مي باشد)

  3. هيچ تيمي پس از قرعه کشي در تاريخ 8/5/98، اجازه حضور در مسابقات را نداشته و از آن واحد ثبت نام بعمل نمي آيد.

  4. مربي و سرپرست تيم مجاز به شرکت در مسابقه(رشته اي که در تيم مسئوليت دارند) نمي باشند.

  5. همراه داشتن کارت ملي، کارت پرسنلي در کليه مسابقات الزامي است.

  6. تهيه لباس، اياب ذهاب و تدارکات شرکت کنندگان به عهده واحد مربوطه مي باشند.

  7. اعتراضات در هر مسابقه به صورت مکتوب توسط سرپرست تيم تيم تا 30 دقيقه بعد از پايان مسابقه و قبل از خروج از محل مسابقه قابل بررسي و رسيدگي مي باشد.(اعلام نتيجه رسيدگي طي 24ساعت و بعد از بازي به تيم معترض اعلام خواهد شد) در غير اينصورت اعتراض هاي پس از مهلت مقرر کان لم يکن تلقي مي گردد.

  8. مسابقات در سالن شهيد همت برگزار مي گردد و محل برگزاري رشته شنا متعاقباً اعلام مي گردد.

  9. شرکت کنندگان در کليه رشته هاي تيمي و انفرادي مي بايست يک ساعت قبل از ساعت اعلام گرديده در سالن حضور داشته باشند. بازيها رأس ساعت انجام خواهد شد در صورتيکه تيم با تأخير به محل مسابقه برسد نتيجه مسابقه با توجه به رعايت وقت قانوني به نفع تيم حاضر ثبت و اعلام خواهد شد.

  10. هر تيم مي تواند از يک بازيکن مهمان از هر يک از واحدهاي تابعه دانشگاه انتخاب نمايد. اين موضوع در صورتي امکانپذير است که آن واحد، تيمي در آن رشته ورزشي در اين دوره از مسابقات معرفي ننموده باشد و يا در صورت معرفي تيم، آن فرد جزء بازيکنان اصلي يا ذخيره تيم نباشد.

  11. برنامه زمانبندي مسابقات بعد از قرعه کشي در سايت ورزش مديريت امور پشتيباني و رفاهي دانشگاه اعلام خواهد گرديد.

  12. زمان جلسه توجيهي و قرعه کشي مسابقات تيمي آقايان و بانوان در تاريخ ... ساعت 10 صبح مي باشد.(سالن آمفي تئاتر کتابخانه مرکزي طبقه همکف)

  13. در صورت انصراف تيم پس از قرعه کشي، واحد مربوطه از 2 دوره شرکت در مسابقات داخلي دانشگاه محروم مي گردد.

  14. کليه موارد اختلاف و پيش بيني نشده را کميته انضباطي و فني مسابقات حل و فصل مي نمايد.

  15. مديريت حراست دانشگاه فقط مجاز به معرفي تيمهاي ورزشي خود از نيروهاي حراستي مستقر در پرديس همت، مي باشد و ساير نيروهاي حراست مستقر در واحدها مي توانند از طريق واحد محل خدمت خود در مسابقات شرکت نمايند.

  16. واحد بسيج دانشگاه جهت تشکيل تيمهاي مسابقات ورزشي مي تواند صرفاً از نيروهاي اداري واحد بسيج و گزينش دانشگاه استفاده نمايند.

  17. واحدها هيچ گونه محدوديتي در معرفي تعداد تيم هاي شرکت کننده در مسابقات ندارند.

  18. احترام به روح قانون و حفظ حرمت کادر اجرايي، فني و داوران مسابقات جزء اصول پذيرفته شده همه رقابت هاي ورزشي در نظر گرفته مي شود که از همه شرکت کنندگان در اين مورد تقاضاي همکاري مي شود.

  19. کميته فني و اجرايي مسابقات مي تواند به جهت رعايت نکردن شئونات برگزاري مسابقات توسط تيم ها يا بازيکنان(رفتار غير ورزشي، هرج و مرج، بر هم زدن نظم مسابقات) از حضور ايشان در مسابقات جلوگيري به عمل آورد.

  20. کليه سرپرستان تيم هاي ورزشي موظف مي باشند با کنترل سلامت جسماني ورزشکاران تيم هاي خود، از نظر مصرف مواد نيروزا و ممنوعه و مضر اطمينان حاصل نمايند. بديهي است در صورت مشاهده و يا هر گونه اتفاق و خطرات جسماني ناشي از عدم کنترل سلامت و عدم اطمينان از مصرف مواد ممنوعه براي ورزشکاران، مسئوليت آن به عهده مسئولين و سرپرستان تيم هاي شرکت کننده مي باشد.

  21. کليه تيم هاي شرکت کننده فقط مجاز به استفاده از 2 بازيکن شرکتي آواي سلامت خواهند بود.





  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295743
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings