مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1396/01/16 - 07:30
  • - تعداد بازدید: 1058
  • - تعداد بازدید کنندگان: 1058
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

انجام 22 گشت مشترک مرکز بهداشت شمال غرب با سازمان هاي درگير در برنامه هاي نوروزي

به همت مرکز بهداشت شمال غرب،در طي بازه زماني اجراي برنامه بسيج سلامت نوروزي،22 گشت مشترک با سازمانها و دستگاههاي درگير در برنامه نوروزي،انجام شد.

295201.mp3 انجام 22 گشت مشترک مرکز بهداشت شمال غرب با سازمان هاي درگير در برنامه هاي نوروزي


به همت مرکز بهداشت شمال غرب،در طي بازه زماني اجراي برنامه بسيج سلامت نوروزي،22 گشت مشترک با سازمانها و دستگاههاي درگير در برنامه نوروزي،انجام شد.



در راستاي اجراي برنامه هاي بسيج سلامت نوروزي و با تلاش کارشناس مسئول و کارشناسان بهداشت محيط مرکز بهداشت شمال غرب،از يکم اسفند لغايت 14 فروردين ماه،22 گشت مشترک با ادارات و سازمانهاي درگير در برنامه سلامت نوروزي از جمله اداره تعزيرات حکومتي استان تهران،اتاق اصناف،معاونت غذا داروي دانشگاه علوم پزشکي ايران و رئيس اداره سلامت محيط و کار وزارت بهداشت  از اماکن تهيه و توزيع مواد غذايي،هتل ها و ... صورت پذيرفته و در صورت مشاهده تخلف بهداشتي مطابق با قوانين موجود،اقدامات لازم به عمل آمده و ضمن انجام نمونه برداري از مواد غذايي مشکوک،مواد غذايي فاسد کشف و معدوم مي گرديد.



از جمله اين بازديدها ،ميتوان به بازديد مشترک مورخ 9/1/96 که با حضور دکتر صادق نيت رييس مرکز سلامت محيط و کار  وزارت بهداشت ، رئيس گشت مشترک سازمان تعزيرات حکومتي، نمايندگان سازمان دامپزشکي و اتاق اصناف شميرانات ،کارشناس مسئول و کارشناسان بهداشت محيط مرکز بهداشت شمال غرب صورت پذيرفت؛اشاره کرد که در جريان آن از  4 رستوران واقع در محدوده فرحزاد، بازديد شده  و  ضمن نمونه برداري مواد غذايي و نمونه برداري از  تنباکو آماده عرضه در سري قليان ها ، نسبت به معدوم سازي مواد غذايي غير بهداشتي به وزن 95 کيلوگرم و ضبط قليان هاي موجود در رستوران هاي مذکور، تا تعيين تکليف ، اقدام شد.



لازم به ذکر است که از اغلب اين بازديد ها ،گزارش تصويري توسط واحد مرکزي خبر،برنامه در استان،استوديو سلامت و ... تهيه و در اخبار شبکه هاي مختلف صدا و سيما پخش شده است.


  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295201
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings