مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1396/07/26 - 05:28
  • - تعداد بازدید: 561
  • - تعداد بازدید کنندگان: 561
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازديد نمايندگان سازمان جهاني بهداشت ازمرکز خدمات جامع سلامت کاظميان (از مراکز تابعه مرکز بهداشت شمال غرب)

نمايندگان سازمان جهاني بهداشت در تاريخ 25/7/96 از مرکز خدمات جامع سلامت شهيد کاظميان  از مراکز تابعه مرکز بهداشت شمال غرب بازديد به عمل آورند.

295253.mp3 بازديد نمايندگان سازمان جهاني بهداشت ازمرکز خدمات جامع سلامت کاظميان (از مراکز تابعه مرکز بهداشت شمال غرب)
نمايندگان سازمان جهاني بهداشت در تاريخ 25/7/96 از مرکز خدمات جامع سلامت شهيد کاظميان  از مراکز تابعه مرکز بهداشت شمال غرب بازديد به عمل آورند.
همزمان با هفته سلامت بانوان ايراني ،نمايندگان و مشاوران بين المللي و منطقه اي سازمان جهاني بهداشت به همراه هيئتي از کارشناسان وزرات بهداشت  در تاريخ بيست و پنجم مهر ماه از مرکز خدمات جامع سلامت شهيد کاظميان بازديد به عمل آوردند.
در  ابتداي اين بازديد که با حضور دکتر جوديت براون،دکتر اروااويس،دکتر الدرازي مشاوران سازمان جهاني بهداشت،دکتر رحيمي مدير گروه سلامت خانواده و جمعيت معاونت بهداشتي ،دکتر ميرشريفي مسئول بهداشت خانواده مرکز بهداشت شمال غرب و جمعي از کارشناسان ستادي مرکز بهداشت شمال غرب ،صورت پذيرفت،دکتر نصير احمدي و خانم مهدوي مجد پزشک و مسئول فني مرکز خدمات جامع سلامت شهيد کاظميان به ارائه توضيحات کامل در خصوص بسته هاي خدمتي مامايي در طرح تحول نظام سلامت،،فرآيندهاي انجام کار مرتبط با اين حوزه و نيز تشکيل پرونده الکترونيک سلامت پرداختند.سپس هيئت مذکور از نزديک در جريان نحوه ارائه خدمات مراقبين سلامت و نيز کلاس آمادگي براي زايمان و ساير واحدهاي مستقر در اين مرکز  قرار گرفتند.
گفتني است در پايان اين بازديد،دکتر براون ضمن تقدير و تشکر از زحمات پزشک و مراقبين سلامت ، از خدمات و مراقبت هايي مامايي که در واحدهاي بهداشتي کشور ايران ارائه مي شود ،اعلام رضايت نمودند.
  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295253
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings