مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1398/11/15 - 11:55
  • - تعداد بازدید: 27
  • - تعداد بازدید کنندگان: 27
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاري جلسه مشترک مرکز بهداشت شمال غرب با اداره بهداشت و درمان صدا و سيما

295755.mp3 برگزاري جلسه مشترک مرکز بهداشت شمال غرب با اداره بهداشت و درمان صدا و سيما
جلسه مشترک مرکز بهداشت شمال غرب با اداره  مرکز بهداشت و درمان سازمان صدا و سيما در روز سه شنبه پانزدهم بهمن ماه در محل دفتر رياست مرکز بهداشت شمال غرب برگزار شد.
در ابتداي اين  جلسه که با حضور دکتر هاله احمدنيا و دکتر فرانک رحيمي به ترتيب رئيس و معاون مرکز بهداشت شمال غرب،دکتر حميد حسيني رئيس بهداشت و درمان سازمان صدا و سيما و هيئت همراه  و جمعي از مسئولين واحدهاي ستادي مرکز بهداشت شمال غرب  برگزار شد،دکتر احمدنيا  ضمن عرض خير مقدم  و پس از معرفي ويژگي هاي جغرافيايي و جمعيتي مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت شمال غرب ،در خصوص طرح تحول نظام سلامت و خدماتي که در مراکز و پايگاههاي سلامت ارائه مي شود توضيحات مبسوطي را ارائه کرد و بر ضرورت تعاملات  بين ارگاني خصوصا سازمان صدا و سيما در راستاي ارتقاي سلامت تاکيد کرد.سپس دکتر حسيني نيز  به معرفي شرح وظايف و طرح هاي بهداشتي و درماني انجام شده توسط مرکز بهداشت و درمان سازمان صدا و سيما پرداخت .
در ادامه اين جلسه در خصوص شرح انتظارات ونيز سازو کارهاي همکاري هاي مشترک  بحث و تبادل نظر صورت پذيرفت و مواردي از جمله بستر سازي مناسب جهت ارتقاي سلامت محيط و کار در اين سازمان ،معرفي مراکز و پايگاههاي سلامت به کارکنان اين سازمان ،ارسال دستورالعمل ها و بخشنامه هاي مربوطه و ... مصوب گرديد.
  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295755
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings