مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1397/08/06 - 06:14
  • - تعداد بازدید: 472
  • - تعداد بازدید کنندگان: 472
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاري جلسه هماهنگي فصل سوم واحد بهداشت خانواده در مرکزبهداشت شمال غرب

جلسه هماهنگي فصل سوم واحد بهداشت خانواده در مرکزبهداشت شمال غرب برگزار شد.

295483.mp3 برگزاري جلسه هماهنگي فصل سوم واحد بهداشت خانواده در مرکزبهداشت شمال غرب
جلسه هماهنگي فصل سوم واحد بهداشت خانواده در مرکزبهداشت شمال غرب برگزار شد.
جلسه هماهنگي فصل سوم واحد بهداشت خانواده در مرکزبهداشت شمال غرب با حضور دکتر احمدنيا و دکتر رحيمي به ترتيب رئيس و معاون مرکز بهداشت شمال غرب ،کارشناس مسئول ،کارشناسان ستادي و مسئولان فني بهداشت خانواده مراکز و پايگاه هاي تحت پوشش، شنبه 5 مهر، درسالن اجتماعات مرکز بهداشت شمال غرب برگزار شد.
 اين جلسه در راستاي افزايش تعامل و هماهنگي با مسئولان فني بهداشت خانواده ، ارتقاء کميت وکيفيت ارائه خدمات و بررسي مشکلات موجود برگزارشد.
در ابتداي جلسه دکتر احمدنيا و دکتر رحيمي ضمن تقدير از زحمات همکاران ، انتظارات خود را  در زمينه ارائه خدمات با کيفيت و ثبت صحيح و کامل در سامانه سيب عنوان کردند.
سپس کارشناس مسئول بهداشت خانواده پس از خير مقدم در خصوص اجراي دقيق کليه خدمات ، انجام خودارزيابي در خصوص فرايندهاي بهداشت خانواده ، مراقبت هاي نوزادي، سيستم ارجاع و پسخوراند، اهميت پيگيري هاي هدفمند و  ارسال بموقع پسخوراند پايش ها مطالبي بيان کرد و پس از آن کارشناسان بهداشت خانواده به تفکيک فرايندها، انتظارات خود را جهت بهينه سازي خدمات اعلام و در خصوص چک ليست هاي خودارزيابي تکميل شده توسط مراکز و پايگاه ها به بحث و بررسي پرداختند.


 
  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295483
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings