مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1396/10/27 - 09:29
  • - تعداد بازدید: 1074
  • - تعداد بازدید کنندگان: 1074
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاري جلسه هماهنگي مرکز بهداشت شمال غرب و دانشگاه صنعتي امير کبير و

برگزاري جلسه هماهنگي مرکز بهداشت شمال غرب و  دانشگاه صنعتي  امير کبير  

295298.mp3 برگزاري جلسه هماهنگي مرکز بهداشت شمال غرب و دانشگاه صنعتي امير کبير و
جلسه هماهنگي مرکز بهداشت شمال غرب با دانشگاه صنعتي امير کبير در مورخ بيست و ششم دي ماه در اداره بهداشت اين دانشگاه برگزار شد.
به همت واحد بهداشت مدارس و سلامت جوانان و نوجوانان مرکز بهداشت شمال غرب ،جلسه هماهنگي اين  مرکز با دانشگاه صنعتي امير کبير، با حضور دکتر گلشني رئيس مرکز بهداشت شمال غرب،سرتيپي زاده کارشناس برنامه سلامت جوانان معاونت بهداشتي دانشگاه،آل بويه کارشناس مسئول معاونت دانشجويي و فرهنگي دانشگاه امير کبير ،ذوالفقاري رابط وزارت علوم در مراکز بهداشت دانشجويان دانشگاههاي منطقه يک کشوري و جمعي از کارشناس مسئولين و کارشناسان مرکز بهداشت شمال غرب  در مورخ بيست و ششم دي ماه در اداره بهداشت اين دانشگاه برگزار شد.
در ابتداي جلسه آل بويه  از  تعاملات و همکاري هاي شايسته  رياست و واحد بهداشت مدارس و جوانان  مرکز بهداشت شمال غرب بسيار تقدير نموده و با اشاره به اين نکته که دانشگاه امير کبير دبير کميته مرکزي وزارت علوم در دانشگاههاي منطقه يک کشوري مي باشد افزودند که با توجه به  ارتباط مطلوب مرکز بهداشت شمال غرب با اين دانشگاه مقرر گرديده است که جلسه اي با حضور مسئولين کليه دانشگاههاي مستقر تيپ  يک کشوري و مراکز و شبکه هاي بهداشت مربوطه برگزار و از اقدامات مرکز بهداشت شمال غرب الگو برداري گردد.
در ادامه دکتر گلشني با اشاره به اهميت توجه به سلامت دانشجويان و جوانان به عنوان آينده سازان کشور ،در خصوص برخي از فرآيندهاي ارائه خدمت و نيز راهکارهاي افزايش تعامل با ساير دانشگاهها، مطالب مبسوطي را بيان نموده و خاطر نشان نمودند که دستيابي به اهداف عاليه نظام سلامت در صورت افزايش مشارکت و تعاملات برونبخشي ميسر خواهد بود.سپس ذوالفقاري به تشريح  مراحل و اقدامات صورت گرفته در راستاي عقد تفاهم نامه وزارت بهداشت و وزارت علوم و حوزه معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي ايران پرداختند.
در ادامه جلسه مطالب ديگري از جمله طرح تحول در حوزه بهداشت،مکمل ياري ويتامين د و ... توسط حاضرين مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295298
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings