مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1397/08/02 - 11:38
  • - تعداد بازدید: 609
  • - تعداد بازدید کنندگان: 609
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاري جلسه هم انديشي مرکز بهداشت شمال غرب و اتاق اصناف

جلسه هم انديشي مرکز بهداشت شمال غرب و اتاق اصناف در محل اتاق اصناف تشکيل شد.

295482.mp3 برگزاري جلسه هم انديشي مرکز بهداشت شمال غرب و اتاق اصناف
جلسه هم انديشي مرکز بهداشت شمال غرب و اتاق اصناف در محل اتاق اصناف تشکيل شد.
جلسه هم انديشي مرکز بهداشت شمال غرب و اتاق اصناف با حضور دکتر معافي کارشناس مسئول واحد بهداشت محيط و کارشناس واحد IT مرکز بهداشت شمال غرب، روسا و مديران اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت، معاونت هاي دانشگاه تهران و شهيد بهشتي، روسا و مسئولين واحد IT ديگر مراکز بهداشت شهر تهران، سه شنبه 1 آبان، در محل اتاق اصناف تهران برگزار شد.
در اين جلسه که به منظور تسهيل و تسريع در انجام امور مربوط به واحدهاي تحت پوشش اتحاديه هايي که ملزم به اخذ تاييديه هاي بهداشتي مي باشند تشکيل شد،مقرر شد از اول آبان ماه طرح اتوماسيون اتاق اصناف تهران در راستاي انجام مکاتبات، استعلامات و اخذ تاييديه‏ هاي بهداشتي جهت صدور پروانه کسب با مراکز بهداشتي وارد فاز عملياتي شود.
 به دنبال جلسات و نشست‎هاي پيشين که براي بررسي طرح الکترونيکي شدن کليه استعلامات بهداشتي انجام يافت شرکت ‏کنندگان ضمن استقبال از طرح مذکور توافق و اجماع کلي خود را با کليات طرح و انجام عملياتي آن از اول آبان ماه اعلام کردند.
بدين ترتيب از اين پس با تشکيل دبيرخانه‎اي در اتاق اصناف تهران تمامي استعلامات، مکاتبات و دريافت تاييديه‏ هاي بهداشتي واحدهاي صنفي جهت اخذ پروانه کسب از طريق اتوماسيون و لينک مراکز مربوطه به آن دبيرخانه صورت خواهد گرفت.
در اين نشست همچنين مقرر شد به منظور بررسي جزئيات و آماده سازي بسترهاي لازم جهت اجراي طرح، کارگروهي متشکل از متخصصان IT مراکز مرتبط تشکيل و به دنبال آن جلسه اي نيز براي آشنايي و توجيه اتحاديه هاي صنفي در اتاق اصناف برگزار شود.
بر اين اساس هدف طراحان اين فرايند مبتني بر صرفه‎جويي در زمان و استفاده از کاغذ، جلوگيري از مشکلات فوق‎‎الذکر، شفافيت و پاسخگويي به امور مرتبط و به طور کلي تامين سلامت و سرعت کار پيش‎بيني شده است.

 

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295482
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings