مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1395/06/27 - 07:30
  • - تعداد بازدید: 366
  • - تعداد بازدید کنندگان: 366
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاري نشست هم انديشي مرکز بهداشت شمال غرب و اداره آموزش و پرورش منطقه پنج

با عنايت به آغاز فصل مدارس و در راستاي ارتقاي سلامت دانش آموزي، نشست هم انديشي و هماهنگي مرکز بهداشت شمال غرب و اداره آموزش و پرورش منطقه پنج با حضور روساي مرکز بهداشت شمال غرب و اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

295087.mp3 برگزاري نشست هم انديشي مرکز بهداشت شمال غرب و اداره آموزش و پرورش منطقه پنج


برگزاري نشست هم انديشي مرکز بهداشت شمال غرب و اداره آموزش و پرورش منطقه پنج



با عنايت به آغاز فصل مدارس و در راستاي ارتقاي سلامت دانش آموزي، نشست هم انديشي و هماهنگي  مرکز بهداشت شمال غرب و اداره آموزش و پرورش منطقه پنج با حضور روساي  مرکز بهداشت شمال غرب  و اداره آموزش و پرورش برگزار شد.



در اين جلسه دکتر گلشني ضمن گراميداشت اعياد سعيد قربان و غدير و تبريک آغاز سال تحصيلي جديد،به مرور اهداف و برنامه هاي طرح تحول در حوزه بهداشت پرداخته و ضمن تأکيد بر ضرورت افزايش تعاملات بين ارگاني در راستاي نيل به اهداف عاليه نظام سلامت،در خصوص برنامه ملي  خودمراقبتي  و اهميت افزايش سواد بهداشتي دانش آموزان و اوليا و مربيان ايشان مطالبي را بيان کردند.



در ادامه خانم دربندي ضمن ارائه  گزارشي از روند انجام معاينات دانش آموزي و نيز فعاليتهاي آموزشي و بسيج هاي اطلاع رساني در مدارس تحت پوشش منطقه پنج،به بيان  شرح انتظارات و  برنامه هاي عملياتي اين مرکز در حوزه سلامت دانش آموزان پرداختند.سپس خانمها جهانگيري و لميعي در خصوص برنامه تربيت سفيران سلامت دانش آموزي و نيز خودمراقبتي سازماني مطالبي را ارائه نمودند.



در ادامه رييس اداره آموزش و پرورش منطقه پنج،ضمن تشکر از عنايت و  توجه ويژه آقاي دکتر گلشني به مباحث سلامت دانش آموزان ،در خصوص پياده سازي برنامه هاي پيش بيني شده با استفاده از تمامي پتانسيلهاي موجود در آموزش و پرورش اعلام آمادگي کامل نموده و اظهار اميدواري نمودند که با توجه به تصميمات اتخاذ شده در اين جلسه و با توجه به رويکرد مرکز بهداشت شمال غرب تهران،شاهد رشد بيش از پيش شاخصهاي بهداشتي درماني باشيم.


  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295087
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings