مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1395/07/13 - 08:30
  • - تعداد بازدید: 401
  • - تعداد بازدید کنندگان: 401
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاري کمپين اطلاع رساني و ايستگاه سلامت در دانشگاه تربيت مدرس توسط مرکز بهداشت شمال غرب تهران

به همت مرکز بهداشت شمال غرب تهران،کميپين اطلاع رساني و ايستگاه سلامت در دانشگاه تربيت مدرس از ابتداي مهر به مدت يک هفته در دانشگاه تربيت مدرس برگزار شد.

295101.mp3 برگزاري کمپين اطلاع رساني و ايستگاه سلامت در دانشگاه تربيت مدرس توسط مرکز بهداشت شمال غرب تهران


به همت مرکز بهداشت شمال غرب تهران،کميپين اطلاع رساني و ايستگاه سلامت در دانشگاه تربيت مدرس  از ابتداي مهر به مدت يک هفته در دانشگاه تربيت مدرس برگزار شد.



در اين ايستگاه سلامت که شامل غرفه هاي آموزش و اطلاع رساني مسائل بهداشتي  و طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و  آموزش و مشاوره بيماري هاي رفتاري بود،بيش از  1500 خدمت به بازديد کنندگان ارائه شد.



در غرفه مشاوره بيماريهاي رفتاري که با همکاري سازمان مردم نهاد احياي ارزشها داير شده بود،مشاوره رايگان در ميني بوس اختصاصي تجهيز شده و با رعايت حريم شخصي افراد توسط روانشناس صورت گرفته و آموزش هاي لازم جهت پيشگيري از ابتلا به بيماريهاي رفتاري  ارائه مي گرديد.هم چنين در صورت تمايل براي بازديد کنندگان رپيد تست HIVانجام ميگرفت.



در غرفه آموزش و اطلاع رساني ، ضمن ارائه آموزش هاي چهره به چهره و گروهي توسط کارشناس تغذيه و مراقب سلامت با موضوعات مختلف بهداشتي ،غربالگري رايگان قند خون و فشار خون نيز انجام شد.   



گفتني است که  رياست دانشگاه تربيت مدرس ضمن بازديد از اين غرفه ها  و  با تقدير از مرکز بهداشت شمال غرب ،بر ضرورت افزايش تعاملات مرکز بهداشت و دانشگاه تربيت مدرس تاکيد کردند. 


  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295101
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings