مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1397/05/10 - 07:35
  • - تعداد بازدید: 763
  • - تعداد بازدید کنندگان: 763
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تشکيل کميته بيماريهاي زئونوز توسط مرکز بهداشت شمال غرب

کميته بيماري هاي زئونوز توسط مرکز بهداشت شمال غرب در مورخ نهم مرداد ماه در مرکز همايش هاي رازي برگزار گرديد.

295424.mp3 تشکيل کميته بيماريهاي زئونوز توسط مرکز بهداشت شمال غرب
کميته بيماري هاي زئونوز توسط مرکز بهداشت شمال غرب در مورخ نهم مرداد ماه در مرکز همايش هاي رازي برگزار گرديد.
کميته بيماري هاي زئونوز توسط مرکز بهداشت شمال غرب با حضور دکتر گلشني رئيس مرکز بهداشت شمال غرب ، نمايندگاني از شهرداري هاي سه منطقه 2و5و6 ، اداره دامپزشکي ، اداره بهزيستي ، اداره بهداد ناجا و معاونت بهداشتي دانشگاه ، واحد هاي فني مرکز بهداشت شمالغرب و دکتر رهام متخصص عفوني دانشگاه ايران و فوکال پوينت بيماريهاي عفوني در سالن شماره 7 مرکز همايشهاي رازي برگزار گرديد.
       در اين جلسه  که با هدف برنامه ريزي جهت کنترل بيماريهاي زئونوز با توجه به نزديک شدن اعياد سعيد قربان وغدير و با محوريت کنترل بيماري تب خونريزي دهنده کريمه کنگو برگزار شده بود ،  در ابتدا دکتر گلشني پس از خوشامد گويي با اشاره به به اهميت مشارکت همگاني در حفظ سلامت جامعه خاطر نشان کرد  افزايش سلامت جامعه در گرو آموزش و ايجاد باور در اقشار مختلف مي باشد . سپس دکتر محمودي  به بيان وضعيت بيماريهاي زئونوز در ايران و جهان پرداخت . در ادامه مهندس کريمي در خصوص معضلات برخورد با دام و اماکن عرضه غير بهداشتي مواد غذايي توضيحاتي ايراد نمود.
در پايان نيز  خانم دکتر نوربخش کارشناس مسئول واحد بيماري ها، در خصوص اهميت بيماريهاي زئونوز و راههاي انتقال و پيشگيري  از اين بيماري ها سخنراني و وظايف هر يک از اعضا را بيان کرد.


 

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295424
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings