مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1395/04/30 - 07:30
  • - تعداد بازدید: 1569
  • - تعداد بازدید کنندگان: 1569
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

جلسه معارفه دکتر جواد گلشني سرپرست جديد مرکز بهداشت شمال غرب تهران روز سه شنبه 29 تير ماه با حضور دکتر جنيدي معاون بهداشتي دانشگاه برگزار شد.

دکتر گلشني از حسن اعتماد مجدد رياست محترم دانشگاه و معاون بهداشتي محترم دانشگاه تشکر نمود و از زحمات دکتر جاودان قدرداني کرده و افزود: با توجه به پتانسيل بسيار بالايي که در مرکز بهداشت شمال غرب وجود دارد اميدوارم توفيقات چشمگيري کسب نماييم و با مراقبت هاي اکتيو و بهره مندي بالا و يکدلي بتوانيم خدمات با کيفيت بالا ارائه نماييم.

295059.mp3 جلسه معارفه دکتر جواد گلشني سرپرست جديد مرکز بهداشت شمال غرب تهران روز سه شنبه 29 تير ماه با حضور دکتر جنيدي معاون بهداشتي دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت شمال غرب تهران:جلسه معارفه دکتر گلشني سرپرست جديد مرکز بهداشت شمال غرب تهران روز سه شنبه مورخه 95/4/29 با حضور دکتر جنيدي معاون بهداشتيدانشگاه، دکتر پازکي مدير روابط عمومي دانشگاه ، دکتر ميرزايي معاون فني ، دکتر فتحعلياني مدير گروه گسترش شبکه معاونت بهداشتي ، خانم دکتر احمدنيا رئيسمرکز بهداشت غرب تهران و جمعي از مديران و سرپرستان مراکز بهداشتي و درماني ، مديران ستادي و کارشناسان ستادي در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شمالغرب تهرانبرگزار شد.



در اين جلسه ابتدا دکتر صاحب زاده معاون مرکز بهداشت شمال غرب ضمن خير مقدم ، از دکتر جاودان به عنوان يک رئيس نمونه که با وجود اينکه جانباز 70 درصد بودند ولي با تمام قدرت در اين مرکز فعاليت نمودند ياد کرد و براي ايشان طلب دعاي خير نمود و به دکتر گلشني اطمينان داد که تمامي همکاران اين مرکز کما في السابق از هيچ خدمتي جهت رشد خدمات بهداشتي دريغ نخواهند کرد و هميشه يار و پشتيبان ايشان خواهند بود.



سپس دکتر پازکي مدير روابط عمومي دانشگاه از دکتر جنيدي و تمامي همکاران و شبکه ها جهت خدمات ارزشمند که خبر آن از روابط عمومي دانشگاه منعکس مي شود تشکر نمود .



در ادامه دکتر جنيدي از زحمات دکتر جاودان و تيم همراه تشکر نمود و پس از بيان صفات بارز دکتر گلشني همچون فردي بسيار دقيق و پرتلاش و متدين و با اخلاق ،انتصاب شايسته ايشان را تبريک عرض نمودند و براي ايشان موفقيت در اين حوزه را از خداوند متعال خواستار شدند و با توجه به اهميت مرکز بهداشت شمال غرب تهران از نظر جمعيت و منطقه سوق الجيشي و تجربيات بسيار ارزشمند پيشکسوتان اين مرکز که با پتانسيل و انرژي بالا خدمت رساني ميکنند و حضور دکتر گلشني در اين جمع ، آينده نزديک بسيار عالي اين مرکز را پيشاپيش تبريک گفت.



در ادامه دکتر گلشني از حسن اعتماد مجدد رياست محترم دانشگاه و معاون بهداشتي محترم دانشگاه تشکر نمود و از زحمات دکتر جاودان قدرداني کرده و افزود: با توجه به پتانسيل بسيار بالايي که در مرکز بهداشت شمال غرب وجود دارد اميدوارم توفيقات چشمگيري کسب نماييم و با مراقبت هاي اکتيو و بهره مندي بالا و يکدلي بتوانيم خدمات با کيفيت بالا ارائه نماييم.



در ادامه دکتر جنيدي معاون بهداشتي دانشگاه از مديران وهمکاران حاضر در جلسه درخواست کرد، در خصوص مسائل و مشکلات حوزه کاري اظهار نظرنمايند و برخي موضوعات مرتبط با حوزه بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.


  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295059
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings