مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1400/06/31 - 06:07
  • - تعداد بازدید: 30
  • - تعداد بازدید کنندگان: 30
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

حذف محدوديت سني واکسيناسيون در تهران

295939.mp3 حذف محدوديت سني واکسيناسيون در تهران
عاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي ايران با اشاره به حذف محدوديت واکسيناسيون در تهران، گفت: برنامه داريم واکسيناسيون کامل جمعيت مشمول در پايتخت تا نيمه آبان ماه به پايان برسد.
دکتر بابک عشرتي؛ معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي ايران با اشاره به حذف محدوديت سني واکسيناسيون در تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سه دانشگاه‌ علوم پزشکي تهران توافق کردند که محدوديت سني واکسيناسيون در پايتخت برداشته شود، افراد بالاي ?? سال مي‌توانند به سامانه ثبت نام واکسيناسيون به نشاني salamat.gov.ir مراجعه و نوبت دريافت کنند، همچنين افراد به ياد داشته باشند که با پيامک براي تزريق واکسن به مرکز منتخب مراجعه کنند تا از ازدحام مراکز واکسيناسيون و معطلي افراد جلوگيري شود.
معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي ايران با اشاره به علت حذف محدوديت سني واکسيناسيون در تهران بيان کرد: محدوديت سني واکسيناسيون براي آن در تهران برداشته شد که تعداد مرکز واکسيناسيون افزايش پيدا کرده است و برخي افراد با وجود اعلام اولويت مراجعه نمي‌کردند و ظرفيت تزريق واکسن در مراکز واکسيناسيون خالي مي‌ماند.
عشرتي ادامه داد: ما اکنون در مراکز واکسيناسيون علوم پزشکي ايران روزانه ?? هزار دوز واکسن تزريق مي‌کنيم و با وجود افزايش مراکز واکسيناسيون اين ظرفيت وجود دارد که تا ? برابر اين ميزان يعني روزانه ??? هزار دوز واکسن تزريق کنيم.
?? ميليون دوز واکسن براي واکسيناسيون تهراني‌ها نياز داريم
معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي ايران با بيان اينکه هدف‌گذاري ما اين است که واکسيناسيون کامل (تزريق ? دوز واکسن) جمعيت مشمول در پايتخت تا نيمه آبان ماه به پايان برسد، گفت: جمعيتي که در تهران بايد واکسينه شوند، حدود ?? ميليون نفر هستند و با احتساب واکسن‌هاي تزريق شده ما حدود ?? ميليون دوز واکسن براي واکسيناسيون دو دوز کامل پايتخت نشينان نياز داريم.
عشرتي با اشاره به تعداد مراکز واکسيناسيون و زمان فعاليت آنها عنوان کرد: ما در دانشگاه علوم پزشکي ايران حدود ?? مرکز واکسيناسيون داريم که اکثر مراکز دو شيفت (? صبح تا ? شب) فعاليت مي‌کنند همچنين برخي مراکز واکسيناسيون سه شيفت (? صبح تا ?? بامداد)  تزريق واکسن انجام مي دهند و از اين ?? مورد ? مرکز شبانه روزي واکسن تزريق مي کنند و اين امکان فراهم شده است که افراد در هر ساعتي از روز که مي‌توانند به مراکز واکسيناسيون مراجعه و واکسن خود را دريافت کنند البته بيشتر افراد تا ساعت ?? به مراکز واکسيناسيون مراجعه مي‌کنند و در مراکز شبانه روزي در ساعات شب حداکثر ??? نفر مراجعه کننده داريم.
  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295939
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings