مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1393/03/10 - 07:30
  • - تعداد بازدید: 664
  • - تعداد بازدید کنندگان: 664
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

حماسه سازان کربلا،تصاوير ويژه ميلاد امام حسين ، حضرت عباس و امام سجاد

رهبر جوانان بهشت(امام حسين عليه السلام) ماه هاشمي (حضرت عباس عليه السلام) جمال نيايشگران (امام سجاد عليه السلام)

294823.mp3 حماسه سازان کربلا،تصاوير ويژه ميلاد امام حسين ، حضرت عباس و امام سجاد


خانه فاطمه عليهاالسلام و علي عليه‏السلام خانه پاکي و صفا بود؛ خانه‏اي به لطافت رودها و به آبي آسمان‏ها. آن خانه در روزي مثل امروز، از شور و شادماني پر شده بود. عطر دومين نوزاد آسماني در خانه دختر پيامبر پيچيده بود. خداوند به امام حسن عليه‏السلام برادري هديه داده بود که او را حسين ناميدند. همه و همه از اين هديه بزرگ خدا، شادمان بودند. سوم شعبان روز تولد سومين امام خوبي‏ها و مهرباني‏ها امام حسين عليه‏السلام بر همه شما مبارک باد.



چهارم شعبان، يادآور خاطره‏اي شاد و به يادماندني از تولد نوزادي با چهره‏اي زيبا و شأني والاست؛ روزي که خانه کوچک علي عليه‏السلام بار ديگر ستاره باران شد و تحفه‏اي ديگر از سوي پروردگار بزرگ به ايشان ارزاني گشت. روز درخشش ماه بني‏هاشم، پسر امّ‏البنين عليهاالسلام بانوي فداکار علي عليه‏السلام روز شادماني شهر مدينه و فرزندان علي بن ابي‏طالب عليه‏السلام .



سلام بر اسوه عبادت، الگوي مجاهدت، امام عارفان و مقتداي سالکان، حضرت سجاد زينت عابدان عليه‏السلام . درود خدا بر يادگار و رازدار عاشورا، همان تجلّي صبر و بزرگ‏مبلّغ اسلام ولايت در کوي ضلالت شام.



صلوات قدسيان بر آن عزيزي که کارآمدي شمشيرآساي دعا و سپر بلا گردان بودن دعاي عارفانه را، به بهترين شکل ممکن به تصوير کشيد و در عصر اوج اختناق، ظلمت‏زداي شرک، نفاق و بدعت گرديد.



آفتاب جهان‏تاب، تازه از مشرق نمايان گشته و اشعه زرّين خود را به سرزمين حجاز برافکنده بود، ستاره فروزاني در آسمان ولايت طالع و امام سجاد در خاندان نبوت پا به عرصه هستي نهاد.


  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 294823
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings