مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1396/02/11 - 07:30
  • - تعداد بازدید: 821
  • - تعداد بازدید کنندگان: 821
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ديدار صميمانه مدير و اعضاي کانون بسيج جامعه پزشکي مرکز بهداشت شمال غرب با جانبازان

به مناسبت فرا رسيدن اعياد شعبانيه و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز،مدير و رئيس کانون بسيج جامعه پزشکي مرکز بهداشت شمال غرب در مورخ 11/2/96 با حضور در آسايشگاه جانبازان ثارالله با جانبازان اين آسايشگاه ديدار صميمانه اي داشتند.

295214.mp3 ديدار صميمانه مدير و اعضاي کانون بسيج جامعه پزشکي مرکز بهداشت شمال غرب با جانبازان


به مناسبت فرا رسيدن اعياد شعبانيه و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز،مدير و رئيس کانون بسيج جامعه پزشکي مرکز بهداشت شمال غرب در مورخ 11/2/96  با حضور در آسايشگاه جانبازان ثارالله  با جانبازان اين آسايشگاه ديدار صميمانه اي داشتند.



در جريان اين ديدار،هر يک از جانبازان گرامي به بيان نحوه مجروحيت،مروز  خاطرات دوران دفاع مقدس  و فضاي معنوي بر جبهه ها و نيز ضرورت هاي جهاد اکبر در دوران کنوني پرداختند.



 در ادامه دکتر گلشني مدير کانون بسيج جامعه پزشکي مرکز بهداشت شمال غرب ضمن عرض تبريک روز پاسدار و جانباز ،از رشادت ها و جانفشاني هاي جانبازان تقدير و تشکر نموده و خاطر نشان کردند که جانبازان شهداي زنده هستند که بايد به عنوان اسوه واقعي صبر و استقامت ،الگوي سايرين قرار گيرند.ايشان هم چنين  بر ضرورت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت  در جامعه و درميان جوانان  تأکيد نموده و خاطر نشان کردند که از جمله وظايف بسيار مهم کارکنان و اعضاي بسيج جامعه پزشکي ،جلب رضايت و اعتماد مردم  و ارباب رجوع بوده و بايستي اين مهم  در تمامي امور سرلوحه قرار گيرد.



گفتني است که هدايايي به مناسبت گراميداشت روز جانباز نيز در ميان جانبازان گرامي توزيع گرديد.


  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295214
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings