مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1398/12/29 - 05:39
  • - تعداد بازدید: 26
  • - تعداد بازدید کنندگان: 26
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سامانه تلفني ارتباط مستقيم با پزشکان طب سنتي در زمينه بيماري کرونا

295778.mp3 سامانه تلفني ارتباط مستقيم با پزشکان طب سنتي در زمينه بيماري کرونا
 راستاي اطلاع رساني و افزايش آگاهي مردم جه مقابله با ويروس کرونا ، سامانه تلفني نوبان توسط گروه طب سنتي دانشگاه علوم پزشکي ايران ايجاد شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه :دکتر فاطمه اقباليان؛ مدير گروه طب سنتي دانشکده طب ايراني عنوان کرد: با توجه به شيوع ويروس کرونا ؛ سامانه تلفني نوبان جهت دسترسي مردم جامعه به متخصصين گروه طب سنتي راه اندازي شده است .

دکتر اقباليان بيان کرد:  در شرايط کنوني با توجه به آن که امکان مراجعه حضوري وجود نداشت؛  پزشکان و متخصصان طب سنتي از طريق اين سامانه در طول شبانه روز پاسخگويي سوالات مردم در ارتباط با ويروس کرونا و بيماري هاي تنفسي هستند و تدابير لازم جهت حفظ سلامتي مردم ارائه مي‌شود.

وي افزود:  سامانه  نوبان به منظور کاهش ميزان مراجعات به بيمارستان ها ايجاد شده تا از حجم کاري کادر درمان کاسته شود و طول بستري بيماران کاهش يابد.

مدير گروه طب سنتي دانشگاه تصريح  کرد: پروتکل درماني ارائه شده در اين سامانه بر اساس آخرين ورژن وزارت بهداشت براي ? سطح از افراد ( سالم ، داراي علائم خفيف ، بيمارکرونايي، بستري با وضعيت خوب و بستري نياز به درمان جدي تر) ارائه مي شوند .

وي  خاطر نشان کرد: توصيه هاي طب سنتي  بر اساس شدت بيماري سطح بندي شده است تا اينکه افراد بتوانند براي حفظ سلامتي خود مواردي را رعايت کنند يا در صورت نياز به همکاران ارجاع داده شوند و داروي مورد نياز را از داروخانه ها تهيه نمايند.

دکتر اقباليان اعلام کرد: مطالب آموزشي جهت پيشگيري و رعايت موارد ضروري به صورت فايل در سامانه نوبان وجود دارد و افراد مي توانند با مراجعه به آدرس https://nobaan.com/corona   از اين اطلاعات بهره مند شوند.

گفتني است سامانه نوبان در تمام طول هفته و حتي روزهاي تعطيل و ايام عيد از ساعت ? صبح تا 22  ؛  پاسخگوي سوالات مردم در ارتباط با کرونا مي باشد.



تلفن تماس: 02142489090
  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295778
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings