مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1395/10/18 - 08:30
  • - تعداد بازدید: 325
  • - تعداد بازدید کنندگان: 325
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مصاحبه اختصاصي دکتر گلشني با باشگاه خبرنگاران جوان

دکتر گلشني رييس مرکز بهداشت شمال غرب در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: اکنون بيش از ?? ميليون جمعيت جوان کشور در سن ازدواج بوده و مجرد هستند که با اين وجود در حالت تهديد رشد جمعيت قرار داريم و بايد اين موضوع را به طريقي حل کنيم.

295157.mp3 مصاحبه اختصاصي دکتر گلشني با باشگاه خبرنگاران جوان


 دکتر گلشني رييس مرکز بهداشت شمال غرب در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: اکنون بيش از ??ميليون جمعيت جوان کشور در سن ازدواج بوده و مجرد هستند که با اين وجود در حالت تهديد رشد جمعيت قرار داريم و بايد اين موضوع را به طريقي حل کنيم.



وي در خصوص نقش فضاي آموزشي در افزايش ميزان گرايش جوانان در مقوله ازدواج تصريح کرد: قطعا هم در آموزش و پرورش و هم در محيط هاي دانشجويي و دانشگاه ها کارهايي در خصوص ترغيب جوانان به ازدواج انجام شده است، اما اگر کافي بود ما به اين کاهش نرخ رشد اين مقوله در کشور نمي رسيديم.



رييس مرکز بهداشت شمال غرب افزود: فعاليت هاي آموزشي در خصوص ترغيب و ترويج ازدواج و فرزندآوري در حوزه آموزش بايد از آنچه که امروز انجام شده در سطح بسيار بالاتر و متعالي تري صورت گيرد تا روند رشد ما در زمينه گرايش جوانان به مقوله ازدواج اصلاح شود.



وي يادآور شد: قطعا همه ارگان ها در زمينه ترويج ازدواج و فرزندآوري در خانواده ها کارهايي انجام مي دهند، اما اين اقدامات بايد از نظر کمي و کيفي و همچنين تعامل، همکاري، سياستگذاري و الگو سازي در مقوله ازدواج تقويت شود.


  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295157
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings