مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1397/08/12 - 10:04
  • - تعداد بازدید: 456
  • - تعداد بازدید کنندگان: 456
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشست هم انديشي مديران مرکز بهداشت شمال غرب

نشست هم انديشي مديران مرکز بهداشت شمال غرب در محل سالن جلسات ستاد برگزار شد.

295486.mp3 نشست هم انديشي مديران مرکز بهداشت شمال غرب
نشست هم انديشي مديران مرکز بهداشت شمال غرب در محل سالن جلسات ستاد برگزار شد.
نشست هم انديشي مديران مرکز بهداشت شمال غرب با حضور دکتر احمدنيا رئيس مرکز،دکتر رحيمي معاون فني ،دکتر صاحب زاده معاون اجرايي ،کارشناس مسئولين و سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت ، شنبه 12 آبان، در محل سالن جلسات برگزار شد.
 در ابتداي جلسه دکتر احمدنيا ضمن اشاره به انتزاع مرکز بهداشت شمال غرب از مرکز بهداشت غرب،در خصوص ويژگي هاي مهم مناطق تحت پوشش مطالبي را ارائه کرد . در ادامه ايشان با تاکيد بر ضرورت هم افزايي در راستاي جلب اعتماد عموم مردم جهت مراجعه به مراکز و پايگاههاي سلامت، به تشريح گزارش تحليلي و مقايسه اي  عملکرد مرکز بهداشت شمال غرب در  سامانه سيب پرداخت. سپس دکتر رحيمي در خصوص  لزوم ارسال به موقع آمار و اطلاعات و گزارش هاي مرتبط با عملکرد مراکز و پايگاهها توضيحاتي را بيان کرده  و در خصوص اهميت توجه و ارتقاي مراقبت مادران باردار و مراقبت  بيماران ديابتي و فشار خون تاکيد نمود. معاون فني مرکز بهداشت شمال غرب پس از اشاره به برنامه زمان بندي پايش حوزه محترم معاونت و اهميت آن ، در خصوص لزوم خودارزيابي بر اساس چک ليست هاي ارسالي و تدوين برنامه هاي مداخله اي،توضيحات تکميلي را ارائه کرد.
در ادامه جلسه ،هر يک از کارشناس مسئولين به بيان شرح انتظارات از مراکز و پايگاهها پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر و تشريح مشکلات و چالش هاي هر مرکز، جلسه با مصوباتي از جمله توجه ويژه به ارتقاي درصد تکميل تلفن همراه ،نظارت بيشتر سرپرستان بر عملکرد نيروهاي زير مجموعه و ... پايان يافت .

 

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295486
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings