مرکز بهداشت شمال غرب
  • 1398/06/04 - 04:51
  • - تعداد بازدید: 28
  • - تعداد بازدید کنندگان: 28
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

هفته دولت و ياد و خاطره ي شهيدان رجايي و باهنر گرامي باد.

295678.mp3 هفته دولت و ياد و خاطره ي شهيدان رجايي و باهنر گرامي باد.

فته دولت، هفته اقتدار و پيروزي دولتي است که حمايت و پشتيباني ميليونها تن از ملت خود را همراه دارد. هفته دولت، هفته سپاس و قدرداني از دولتي است که هدفش اجراي حدود الهي و احکام آسماني اسلام و ايجاد جامعه اي سرشار از عدالت، نظم و امنيت است. اين هفته مبارک بر همه دولت مرداني که وجود خويش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد.




به مناسبت انفجار دفتر نخست وزيري در هشتم شهريور سال 1360 و شهادت دو يار ديرين امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهيد محمد علي رجايي، رئيس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزير که نمونه اي از دولتمردان مردمي بودند و نيز به منظور آشنايي مردم با فعاليت ها و بيان اهداف و برنامه هاي آينده دولت، هفته اي به نام هفته دولت نامگذاري شده است که از دوم تا هشتم شهريور مي باشد.




علت نامگذاري چنين هفته اي اين است که دولت شهيد رجايي، نخستين دولت مکتبي بود که در آن دوره بحراني حداکثر تلاش و کوشش خود را براي خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خويش را بر سر آن نهادند. روحشان شاد




همراهي ملت با دولت و پشتيباني آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و اين رابطه، تا هنگامي که دولت يک دولت ارزشي و خدمت گزار باشد، پايدار خواهد بود.




امام خميني (ره)؛ رهبر کبير انقلاب، دوري مسؤولان ايران اسلامي را از رفاه و تجملات و ثروت ها، لطف الهي دانسته و مي فرمايد:



" اگر يک حکومتي، ارزشهايش ارزشهاي انساني، اخلاقي و اسلامي باشد (و) بخواهد خدمت به نوع خودش بکند و خودش را خدمت گزار بداند، قهراً ملت با اوست و قهراً يک قدرت خارجي نميتواند او را تحت تاثير قرار بدهد."


  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 295678
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings