مرکز بهداشت شمال غرب 2 دانشگاه علوم پزشکی ایران
کمیته سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد با حضور پزشکان و مسئولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شمال غرب ۲ برگزار شد
به گزارش روابط عممومی مرکز بهداش شمال غرب 2 دانشگاه علوم پزشکی ایران ، کمیته سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت شمال غرب ۲ با حضور پزشکان، مسئولان واحدهای ستادی و کارشناسان مرتبط، با هدف بررسی وضعیت برنامهها و پایش شاخصهای عملکردی حوزه سلامت روان برگزار شد.در این نشست، سرکار خانم مریم فرجامی، کارشناس مسئول واحد سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد، و سرکار خانم سرو ناز شفیعی، کارشناس واحد سلامت روان، به ارائه گزارش عملکرد برنامهها و بررسی شاخصهای مورد انتظار در حوزه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد پرداختند.در ادامه جلسه، وضعیت شاخصهای عملکردی مراکز تحت پوشش مورد ارزیابی قرار گرفت و نقاط قوت، چالشها و راهکارهای بهبود فرآیند ارائه خدمات سلامت روان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین بر اهمیت شناسایی بهموقع افراد در معرض آسیبهای روانی و اجتماعی، ارتقای کیفیت خدمات مشاورهای و تقویت همکاری بینبخشی در اجرای برنامههای سلامت روان تأکید شد.در این کمیته، پزشکان و مسئولان واحدهای ستادی ضمن ارائه دیدگاهها و پیشنهادات خود، بر ضرورت پایش مستمر شاخصها، افزایش هماهنگی بین واحدها و برنامهریزی هدفمند برای دستیابی به اهداف تعیینشده تأکید کردند.در پایان، بر تداوم برگزاری جلسات تخصصی و استفاده از ظرفیتهای موجود برای ارتقای شاخصهای سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد و بهبود کیفیت خدمات ارائهشده به جمعیت تحت پوشش تأکید شد
کامنت